פרופ' אלון הרשקו: "פתחנו מחלקת קורונה בית החולים. מספר החולים בקפיצה"

מהדורת הבוקר No Comments on פרופ' אלון הרשקו: "פתחנו מחלקת קורונה בית החולים. מספר החולים בקפיצה"

פרופ' אלון הרשקו מנהל מחלקת הקורונה ב"הדסה": "קפיצה במספר המאומתים והמאושפזים אצלנו מעבר למספר שאנחנו יכולים להחזיק במחלקות הפנימיות ולכן היינו צריכים לפתוח מחלקת קורונה" | "סרבני החיסון נדבקים הם באים אלינו ומבקשים לקבל את כל הטיפול ולהכניס לגופם את כל החיסונים. זה פרדוקס שאני לא יודע להסביר אותו" | האזינו:

המרכז הרפואי הדסה עין כרם | ארכיון צילום: פלאש 90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

פרופ' אלון הרשקו מנהל מחלקה פנימית ומחלקת הקורונה ב"הדסה" בראיון הבוקר ב"מהדורה המרכזית" עם בצלאל קאהן ודוד חכם: "לצערי, פתחנו מחלקת קורונה בית החולים. הייתי אומר שהמספר עלה בקפיצה במספר המאומתים מעבר למספר שאנחנו יכולים להחזיק במחלקות הפנימיות ולכן היינו צריכים לפתוח מחלקת קורונה. אנחנו מאה ועשר מחלקות פנימיות, חולי השפעת קירבו את תפוסת המיטות למאה אחוזים ואחר כך באו חולי הקורונה".

"היינו על ארבעה חמישה חולי קורונה ועכשיו בימים האחרונים קפצנו וכיום אנחנו על ארבע עשרה חמש עשרה רובם קשים. חולה קשה הוא חולה שנזקק לסיוע חיצוני בהנשמה. זה בעיה גדולה. גם הממשלה הנוכחית וגם הממשלה הקודמת נקטו באותה מדיניות ולא הגדילו את כמות המיטות – מה שאומר שאנחנו מתקשים מאוד להתמודד גם עם הנגיף וגם עם השפעת שמופיעה עכשיו".

פרו' הרשקו הוסיף: "ברגע שנמנעי או סרבני החיסון נדבקים הם באים אלינו ומבקשים לקבל את כל הטיפול ולהכניס לגופם את כל החיסונים. זה פרדוקס שאני לא יודע להסביר אותו, אתם יודעים כמה חומרים עם תופעות לוואי אנחנו מכניסים לגוף? החיסון נבדק. אנחנו בתקופת אי ודאות ולכן צריך מסיכות, PCR, הנחיות משרד הבריאות, וחיסונים ככל הניתן. אני במגע יומיומי בשנתיים האחרונות עם חולי קורונה ומעולם לא נדבקתי".

.

האזינו לראיון המלא

 



0 תגובות